tiistai 1. toukokuuta 2012

Every girl with DSLR thinks she's a photographer

Eli joka tyttö jolla on järkkäri, kuvittelee olevansa pro valokuvaaja :D mun enkuntaidot, jeah! Toi on meinaan ainakin omalla kohdallani ihan totta, tykkään räpsiä tosi paljon kuvia... Oon heilunu muutamat viime päivät ahkerasti kameran kanssa, kun oltiin käymässä mummolassa, ja nyt lätkin tännekin jotakin kuvia. Pistän myös loput päivänkuvat nyt :)

 day 25 - looking down
Meijän partsilla meni tommonen kaveri, mitä ihmettä se tekee :D
Alaskatsomiseen olisi sopinyt myös tämä kuva, jossa minä ja mun kaveri ollaan kengännauhaposse kun meillä on samanväriset nauhat :D Mun jalat ovat nuo isommat, tietenkin.

day 26 - black + white
Se ainoa oikea Monopoli! Suoraan iskän lapsuudesta :D TAAS kerran vein siskoa ihan satanolla hähähhäää :D

day 27 - somewhere you went
Okei, tän kuvan oon ottanu tänään. Enkä mennyt tuonne ihan noin pitkälle laiturin päähän. Olis muuten tehnyt mieli mennä uimaan, kun oli niin lämmintä ja arska paistoi ja oli VETTÄ joka puolella, kun ajeltiin piiitkä matka kotiin :D Vaikka mä mitään maisemia kunnolla katellut, koska opiskelin... Ja neuloin :)

day 29 - circle
Kuva liittyy rojektiin, josta lisää myöhemmin ;) Helmirasiat on pyöreitä, samoin kuin seinän kuviot! Nyt ei enää tule päivänkuvia, en ajatellut osallistua toukokuun haasteeseen. Mutta ehkä taas joskus :)

Vielä pari randomkuvaa. Mummolan ihan vieressä on järvi ja venesatama, ja käytiin sitten siellä katselemassa (minä kameran läpi), miten jäät lähtee. Ekana päivänä oli vielä paljon jäätä, mutta ei mennyt kauaa kun näin jonkun soutamassa! huom. ylempänä oleva kuva ei ole samasta järvestä :D
Ja tässä mun ja siskon vapputunnelmat :D Mulla oli viikset penkkareissa, ja nyt ne oli mun vappupukeutuminen.
Ens kerralla sitten ehkä ihan jotain väsättyä :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, ne piristää aina :)
Sanavahvistus käytössä, kun en jaksanut roskaposteja...