perjantai 25. toukokuuta 2012

(Juhla)ostoksia

En yhtään tykkää juhlakenkien etsimisestä... Mulla on liian iso jalka kaikkiin kivoihin juhlakenkiin. Must on ärsyttävää, että löydän jotkut tosi hienot ja upeat ja ihan täydellisesti mekkoon sopivat kengät, ja sitten ei ole riittävän isoa kokoa. Ollaan kierretty eilen ja tänään kaikki lähialueen kenkäkaupat. Sitten viimeinkin Anttilassa tärppäsi! Ei noi mitkään maailman upeimmat ole, mutta niissä ei sentään ole mitään ylimääräistä härpäkettä, "nättiä" reiällistä nahkaa tai liian korkeita korkoja. Olisin halunnut jotkut satiiniset tms, mutta mulla ei tosiaan ole valinnanvaraa niiiin kauheesti... Tai siis joo. Onhan niissä joissain kaupoissa erikseen kokojen 42+ kenkähyllyt, mutta ne on oikeesti kaikki ihan hirmu rumia :D
Myös YO-lätsä on vihdoin hankittu! Enää pitäis keksiä, mitä teen mun tukalle kun en kampaajaa saanut (=vakkarikampaajalla ei enää ollut aikoja enkä muualta edes jaksa kysellä :D) Tigerissäkin käytiin, nyt omistan kuumaliimapyssyn, hehee :D Sieltä löytyi myös kivaa satiininauhaa, sitä voi tunkea ties mihin :D

Mulla on kiva ilta tiedossa, kuvassa näkyvät 557 valokuvaa odottavat järjestelemistä :D Valokuvakulmia en ehkä IHAN pääse tänään siis vielä käyttämään. Nyt rupean jatkamaan ompelukoneen kanssa: eilen käytiin myös Eurokankaassa ostamassa huivikangasta, huivin jo ompelin. Systerin mekkoa pitäisi varmaan saada eteenpäin. Omaan mekkoon ompelin vihdoin ja viimein helmankin valmiiksi! :) Että tervetuloo vaan, juhlat, mä oon kohta valmis!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, ne piristää aina :)
Sanavahvistus käytössä, kun en jaksanut roskaposteja...