perjantai 11. toukokuuta 2012

Tästä se mallinura alkaa

Ylppärijuhlaleipomiset on alotettu! Tehtiin tänään äitin kaa piirakoita. EHKÄ pitää kuitenkin tehdä vähän lisää, kun saatiin se 15 kpl pakkaseen odottamaan, loput menikin sitten maistellessa :D Mutta kun piirakat on vaan niiiiiin hyviä heti kun ne tulee uunista!
Omnomonmnom! Nämä kaksi tossa alla on ainakin mun tekemiä! Varmaan ainoita hienoja koko pellillä, kun ei olla piiiiitkään aikaan tehty piirakoita... Lautanenkin on muuten mun tekemä.
Eilen käytiin kaupungilla, ja pyörähdettiin Willassa. Siellä näin mun kaverin, joka oli mukana Onlyn ja Suosikin järjestämällä muotikiertueella. Menin sitten katsomaan, mitä siellä tapahtui, ja päädyin stailattavaksi :D Mulle valkatut vaatteet ei ihan oo mun tyyliset, mutta toi raitapaita oli oikeestaan aika kiva. Voisin kokeilla itse väsätä sellaisen lörppäkauluksisen jossain välissä ;) Ja kengät ei sovi YHTÄÄN tohon asukokonaisuuteen, mutta siellä ei ollut vaihtokenkiä. Tuskin ne mulle ois mahtuneetkaan.. Ja tukka levis, kävin kampaajalla ennen kuin eksyin tuonne, ja se laitto mulle hienon kampauksen mutta ulkona oli kamala tuuli ja huoh.. Kampaajan takia en myöskään laittanut mun vaahtiskorviksia, vitsit, ne ois sopinu ihan kivasti tohon asuun! :D Mutta käykää äänestämässä! ;) Tässä linkki kuvaan.
Mukaan sain vielä paperipussillisen tavaraa. Oon jo vähän aikaa miettinyt uuden ripsarin hankintaa, kun edellinen alkaa olla tyhjä tai kuivunut, veikkaan jälkimmäistä mun meikkaamislaiskuuden takia :D ja nyt sitten sain ihan kivan. Kynsilakka on tosi kivan väristä, pitäis mennä laittamaan kynsiä jossain välissä ;) ...ja myös pitäis lukea ja ommella systerille mekko ja siivota ja leipoa ja ja ja...
PS olkaa ylpeitä musta! Olin tänää tokaa kertaa auton ratissa IKINÄ ja mä ajoin keskustassa eikä tullut ruumiita :D Mitä nyt muutama auto kertyi taakse... :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, ne piristää aina :)
Sanavahvistus käytössä, kun en jaksanut roskaposteja...