lauantai 26. toukokuuta 2012

Täydellinen paranepian-kortti

Voivoivoi, sisko on pipi :( Askartelin sille sitten aikani kuluksi maailman ihquimman paranepian-kortin :) Oikeesti mulle tuli tekemisen puute kun meinasin ommella sen mekon loppuun mutta jostain syystä en haluu sovituttaa sitä, koska must on kivaa olla terve. Kun tein lunnaskirjemagneetteja, leikkelin kirjainten lisäksi myös Robinin kuvia, juuri tällaisia korttiaskartelutarpeita varten. Nyt länttäsin ne kaikki paksulle pahville ja tälläsin pari ihqua sydäntä mukaan<3 Toivottavasti auttaa paranemaan! :D
Olen saanut paljosti aurinkoa tänään, oltiin katsomassa uimakisoja (mä niiiin haluun mennä uiskentelemaan ja ruskettumaan ulkoaltaaseen!!) Lisäksi kirjoittelin ulkona mun valokuviin, mitä niissä tapahtuu, keitä kuvassa jne. Oon jo voiton puolella mun kuvakasassa, jeaa! :)
Otin myös vähän kuvia äitin kukkasista takapihalta. Lemmikit on ollu oikeestaan aina mun suosikkeja :D Ja hei, oon nähnyt pääskysiä -> kesäkesäkesäkesä<3

Surullista vaan, kun aamulla heräsin, ja äiti kerto mulle tästä. Ihan hirveetä, tiiän niitä uhreja... Toivottavasti ens viikolla kun oon tuolla (todennäköisesti) samoissa paikoissa menossa, ei tapahdu mitään vastaavaa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, ne piristää aina :)
Sanavahvistus käytössä, kun en jaksanut roskaposteja...