perjantai 8. kesäkuuta 2012

Kaavoihin kangistumista

Mulla on ollut tänään ihan loisto päivä :D Heräsin aamulla aikasin, koska mulla oli ajotunti. Se oli jo kymmeneltä ohi, eikä mulla ollut mitään muuta menoa tänään, joten olen saanut ihan rauhassa säätää ompelukoneen ja KAAVOJEN kanssa! Tämmönen nimittäin kopsahti eilen postiluukusta:
Tilasin tän Huuto.netistä tiistaina, ja eilen se tuli, olin ihan yllättynyt kuinka nopsasti ne lähetti tän mulle :D Pari päivää sitten kävin myös Masan kangaspalassa, ja ostin sieltä turkoosivalkoraitaista trikoota. Halusin nimittäin ommella tän tapaisen lörppäkauluspaidan, oon pari kertaa käynyt vaanimassa tuota Onlyssä ;) Selailin tota kirjaa, ja sitten löysin sieltä jopa ohjeen vastaavanlaiseen paitaan! Kirjan versiossa ei kuitenkaan ollut hihoja, jotka minä halusin laittaa.
Kaulus olisi toki voinut olla vielä lörpömpikin, mutta ihan kiva se on noinkin. Kaavat on tosiaan Joka tyypin kaavakirjasta, sovellettuna, niinkuin kirjan ideaan kuuluu :) En omista kaavapaperia, joten mulla oli tosi hurjat viritelmät aamulla, kun teippasin kaava-arkin ikkunaan ja sanomalehden siihen päälle, jotta sain piirrettyä kaavat :D Oikeita kaavoja ei olekaan tullut käytettyä sitten yhdeksännen luokan...

Huomatkaa myös coolit farkkushortsit :D Eilen siivosin vaatekaappia (!!!!!) ja löysin farkkushortsit. Olin saksinut vanhoista farkuista lahkeet pois pari vuotta sitten. Ne oli semmoset tyylikkäät just polven yläpuolelle päättyvät shortsit, ihan kamalat, en vissiin ikinä käyttänyt niitä :D Nyt lyhensin lahkeita vielä lisää, jos vaikka tulisi käytettyä enemmän. Farkut on vaan vähän tyhmän väriset, pitäisköhän kokeilla jotain värjäyssysteemejä?
Tässä kuvassa näkyy ehkä vähän paremmin tuo kaulus ja huoneeni JÄRJESTYS, bongaa kuvasta YO-hattu... Tykkään kovasti myös tän kankaan väristä! Näiden lisäksi ompelin tänään pari vaatekaapista löytynyttä toppia vähän sopivamman kokoiseksi itselleni. Vähänks oon ollu tehokas :)
Viikon luontokokemus: mun eilinen makaronilaatikonsyöntihetki. Katsoin keittiön pöydän äärestä, kun joku iso ja pörisevä lensi parvekkeella. En kuitenkaan mennyt laittamaan ovea kiinni, kun ajattelin ettei sieltä mitään tule sisälle. No se nyt oli ihan väärä oletus :D MC Koppa päätti tulla kylään. Siinä vaiheessa mun makaronilaatikot lensi ympäriinsä ja mä lähdin kiljuen hakemaan jotain kättä pidempää, turhaan, koska pian kuului hirmuinen kopsahdus, ja löysin MC Kopan makaamassa liikkumatta seinän vieressä, raukka kai törmäsi seinään :( Sitten pelastin sen lasin alle, jotta se ei enää hyökkää mun kimppuuni. Parin kuvan (ja parin epätoivoisen pakoyrityksen) jälkeen kävin vapauttamassa kaverin etupihalle :D

2 kommenttia:

  1. ihana kangas! tota muuten kutsutaan vesiputouskaulukseksi. :)) ja nauroin tolle luontokokemusjutulle :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heh, niin tossa kirjassakin oli :D mutta ekan kerran kun tähän törmäsin, en tiennyt sille oikeaa nimeä, joten se tulee olemaan aina mulle lörppäkauluspaita ;) Mäkin nauroin siinä vaiheessa kun tajusin miten TYPERÄLTÄ on täytynyt kuulostaa kun mä kiljun itsekseni (tai siis koppiksen ja nukkuvan veljen kanssa) kotona... :D

      Poista

Kiitos kommentista, ne piristää aina :)
Sanavahvistus käytössä, kun en jaksanut roskaposteja...