tiistai 24. heinäkuuta 2012

Säläsormuksia

Jostain syystä menin ja ostin sormuspohjia. Tosi monessa paikassa olen vastaavanlaisia lego- ja nappisormuksia nähnyt. Aina olen kuvitellut, että en osaa moisia käyttää. Nyt aion kuitenkin yrittää, olen hei viime aikoina (tai siis silloin kun olin töissä) osannut käyttää mun vihreetä muovisormusta sekä ala-asteen luokkasormusta, joten miksen siis tälläisiäkin! Näiden kanssa pitää kuitenkin olla vähän varovaisempi, koska en ole ihan varma kuumaliimauksien kestävyydestä...
Sormuksista tuli mun mielestä aika hauskoja. Nappisormus sopii tosi hyvin mun kynsiin! Ihan itse eilen lakkasin :D Tämä sopii myös ihan täydellisesti yhteen mummolan ullakolta löytämääni pikkumyymekkoon, joka kaipaa kyllä vähän muutoksia.
Keltainen legopalikka sopii tosi hyvin mun keltaisten legopalikkakorvisten kanssa :D Huomatkaa myös, kuinka LEGO-tekstit ovat just oikein päin, eivätkä sivuttain!
...Miksei legon päälle voisi laittaa vaikka ukkelia istumaan? Okei, en ehkä ihan ensimmäisenä lähtisi tuollaisen viritelmän kanssa minnekään, vähän turhan iso hökötys sormessa kannettavaksi :D
Ärsyttävää, kun yritin käydä ulkona ottamassa mustikoista siistiä kuvaa, ja on ihan tosi pimeetä, eikä mistään mun otoksista saa selvää! :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, ne piristää aina :)
Sanavahvistus käytössä, kun en jaksanut roskaposteja...