perjantai 10. elokuuta 2012

Monkeyhands!

Silloin, kun mulla oli vähän enempi vapaa-aikaa, ompelin mulle pitkähihaisen paidan. Vasta tänään töitten jälkeen otin kuitenkin itteeni niskasta kiinni ja päättelin kaikki inhottavat pikku langanpäät. Paidan kaava on Joka tyypin kaavakirjasta, paitsi lisäsin hirrrrrrrrmu paljon pituutta kaikkialle :D Mulla oli tarkotuksena vähän lyhentää noita hihoja, mutta tein niihin tosi hienot resorit ennen kuin muistin mun hienon suunnitelman. Tästä syystä hihat on semmosta apinakäsipituutta, mutta se ei ole ongelma, paita varmasti tulee kutistumaan pesussa! :D Kangas on ostettu Tilkku-Ilonasta, Vieremäläisestä vaate/kenkä/kangas/ymkaupasta. Pinnat sille joka tietää missä on Vieremä :D
Kauluksen kanssa mulla oli Ongelmia isolla oolla. Ensin siitä tuli ihan liian löysä, joten purin sen. Tein kauluksen uudestaan, valkoinen resorikangas oli niiiiin kireällä, että oli pakko jättää tyylikkäitä ryttyjä selkäpuolelle. Harmi vaan että se edelleen on ihan hölmön näköinen. Tässä syy siihen, miksi kuva on otettu henkarissa eikä mun päällä. eivaineska, oikeesti mä vaan en jaksa ruveta ninjaamaan mulle päälle tota paitaa jne kun hengaan vaan mun darrahaalari päällä. siihen on NIIN ihanaa hypätä kun tulee töistä kuraset kamppeet päällä <3 Tokan korjauskerran jälkeen mua rupesi ottamaan päähän, ja päätin että se saa jäädä just sellaiseks kuin se on. Hiharesorit kuitenkin onnistuivat ihan melko nätisti, huomatkaa upea kaksoisneulatikkaus! ;)
Työpäivän pelastus oli NRJ: nukuin istuin pakettiautossa (joita oon muuten tosi taitava ajamaan, varsinkin silloin kun niissä on peräkärri perässä) ja radiosta rupes soimaan Green Dayn uus sinkku! :) Tosi tuuria, että satuin kuulemaan sen, koska autoradio on semmonen että rätinä kuuluu huomattavasti kovempaa kuin musa :D
Oli muuten kiva kun kerrankin ois ollut aikaa kirjotella tänne kunnolla, ja koneen näyttökään ei tällä hetkellä leiki diskoa eli välky silleen ihmeellisesti mitä se tekee nykysin koko ajan mutta sitten NETTI oli tosi kauan hajalla -.-

4 kommenttia:

  1. hoho, mä tiiän missä on Vieremä! :D nice pilkkukangas! ja toi biisi, se on niin ihana. mä en oo vielä kuullu sitä radiosta kertaakaan, blöh. :o kumpa se alkais soida useemmin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oho :D saan nimittäin aina selittää kaikille missä vieremä on :D mäki kyttäsin yks päivä NRJ:n nettiradioo varmaan koko päivän ku aattelin et ne ois soittanu greendayyyy mut ei ne sillon. ja tosissaa ihan tsägäl kuulin ton nyt, ku yleens me kuunnellaan täysil jotai radio rockii (mikä on sinänsä ärsyttävää, et niil on mainos mis on mm boulevard of broken dreamsist pätkä mut koko viikkona en oo kertaaka kuullu sieltä mitää green dayn biisii!) ja nyt satuin toiseen autoon mis oli huono radio mut sitäki laadukkaampi musa! :D

      tulipas siitä romaani. :D

      Poista
  2. Hei minäkin tiijän missä on Vieremä!! Juuri äsken sieltä kotiuduimme raveista ;D.

    Kiitos musalinkistä. GD se vaan jaksaa, oli mun lempparibändi 15 vuotta sitten yläasteella... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hurjaa, oikeesti kukaan mun kavereist hyvinkäällä ei koskaan tiiä missä vieremä on :D

      niin jaksaa, hyvä vaan! :)

      Poista

Kiitos kommentista, ne piristää aina :)
Sanavahvistus käytössä, kun en jaksanut roskaposteja...