sunnuntai 26. elokuuta 2012

Muffareita

Oon ollu viime päivinä maailman paras sisko, vaikka itse sanonkin: olin kattomassa systerin koristurnausta Espoossa (ja näin siellä hirmupaljon kaikkia muitakin tuttuja, jee! Kävin myös ihan tarkoituksella moikkaamassa kaveria Vantaalla, kun kerran pääkaupunkiseudulla olin :D), auttanut sitä matikassa ja nyt tein ihan muuten vaan syötäväksi suklaamuffinsseja. Samalla ohjeella tein kuin ennenkin. Oli vaan hirmusen paljon ongelmia: meillä ei ollutkaan kotona kermaviiliä, ja Valintatalo meni kiinni kuudelta - tasan silloin kun tajusin ettei kaikkia aineita löydy. Veli sitten käväisi ABC:llä hakemassa sitä. Tajusin myös, että leivinjauhe on ihan lopussa, enää ei muffareita leivota ennen kuin sitä ostetaan lisää. Myös osa keraamisista vuoista on niin hyvässä tallessa ilmeisesti mun ylppäreiden jäljiltä, ettei niitä tähän hätään löytynyt. Laitoin kuitenkin vähän reippaammin taikinaa noihin tallessa olleisiin vuokiin, jotta ei tarvinnut käyttää paperisia kuin yksi :D Eikä saa unohtaa sitä, että hajotin pullasudin, kun voitelin vuokia voisulalla. Hyvin meni tämä leivontasessio :D
Kaiken huipuksi meinasin tehdä näistä vähän liian kypsiä (ainakin ylemmästä pellistä, kun mulla oli kiertoilma käytössä), kun systeri katsoi laadukasta elokuvaa Päivä New Yorkissa. Just meinasin ruveta etsimään patakintaita, kun sisko huutaa että Simple Plan on leffassa! Tietenkin mun piti mennä katsomaan sitä :D Tämmösen biisin ne siinä esitti. Olin ihan VOU, Simple Plan telkkarissa! Tosin se vähä mitä leffaa katsoin, oli aika huono... :D

Mulla on joku miljoona valmista sisustusjuttua odottamassa pääsyä oikeille paikoilleen mun kämppään. En siis hiljene ihan heti kun opiskelut alkaa ;) Vaan pikkasen jänskättää! Toivottavasti siellä olisi myös toimivampi netti kuin täällä, oon yrittänyt joku kolme tuntia väsätä tätä pikkupikku postausta. En edes halua ajatella, jos mulla olis ollut PALJON kuvia!

2 kommenttia:

  1. Näyttä herkuilta :)

    Tykkään leipa muffinsseja koska ne on helppoja ja herkullisia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ne oli herkkuja :D niit on kiva leipoo kun rupee osaamaan ohjeet ulkoa, ja makukin on tosi hyvä! :)

      Poista

Kiitos kommentista, ne piristää aina :)
Sanavahvistus käytössä, kun en jaksanut roskaposteja...