maanantai 24. syyskuuta 2012

Höpöhöpököhköh

Ei mulla mitään valmista oo, kuhan pistelen jotain kuvia tänne :D Ostin viikonloppuna ananaksen. Ne oli tarjouksessa:D Hetkellisesti tuli semmonen kehittävän tekemisen puute, eikä kämppikset ollu kotona, joten mä sitten tein mulle kaverin. Eikös oo sulonen.
Lauantaina sain tekstarin, jota olin jo perjantaina odottanut: "Aurinkolasisi ovat saapuneet, ja ne ovat noudettavissa Instrumentariumista" tai jotain. Aurinkolasit. Oikeesti siellä ootti mua mun uudet rillit! Oon viimiset pari vuotta käyttäny piilolinssejä. Nyt kun treenimäärä väheni roimasti, niin aattelin, että mun ei ihan joka päivä tarvii pistää piilareita päähän. Oli hankala löytää kivat rillit, kun mulla on kauheen tarkat kriteerit: halusin tommoset simppelit muovilasit, missä ei ole mitään ihme krumeluureja, jotka on riittävän neutraalin väriset että sopii kaikkiin vaatteisiin, ei liian isot muttei myöskään liian pienet, ei liian jykevät eikä toisaalta semmoset näkymättömät ja tietty että ne näyttää fiksuilta mun päässä :D Mulla oli tarkotus ottaa hieno kuva omasta naamasta noi lasit päässä, mutta mun kuumeflunssanaama ei oo kauheen hehkee :D
Eilen lagasin jotain, ja satuin katsahtamaan ulos. Aivan mielettömän mageen värinen taivas! Pikkusen vaan ärsytti, kun iskä oli tuomassa mulle tavaroita, mm. järkkärin<3 ja tiesin ettei se ehtisi ennen kuin olis jo pimeää. Joten pokkari kouraan vaan :D Samalla sain äitin Tallinnan-tuliaiset. Noi maatuskakorvikset on oikeesti sulot! :) Nyt kun kattelen tota kuvaa, niin noi maatuskat ovat koruhenkarissa toisten Tallinnasta tuotujen korvisten vieressä, Eiffelit olen ostanut nimittäin sieltä joskus tammikuussa.
Nyt mulla ois monta juttua mitä voisin tehdä. Voin joko lukea kemiaa, tai sitten voin neuloa. Hmm. Kauhee ku tän kuvan laatu meni heikoks kun PAINT-muokkaus kun Picnic ei toiminu :D En halua pistää tänne semmosia himoisoja kuvia vaan pienennän niitten kokoa, mutta Picasalla ei voi pienentää, tai ainaskaan en ole keksinyt miten, vaan ne pitää käydä muokkaamassa Picnicillä.
Kai mun pitäis toi vasemmanpuoleinen vaihtoehto, kemian laskuharkat, valita, kun en ollut tänään luennoillakaan kun yskin kotona. Menin kuitenkin anatomian harjoitustöihin. Tutkittiin aivoja, siellä oli myös oikeita aivoja lasipurkeissa, lillu jossain nesteessä, hyi!

Mulla ei oo tarkotusta pitää mitään taukoa tän blogin kanssa, mutta mun melkein kaikki käsityö-ym tarvikkeet on vielä kotona, ainoostaan neulevehkeitä on mukana.Ja kun en ole mikään supernopea neuloja niin mitään valmista ei tule...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, ne piristää aina :)
Sanavahvistus käytössä, kun en jaksanut roskaposteja...