tiistai 25. syyskuuta 2012

Olen omena

Mulla oli muutama (eli kuusi) pikku omppua odottamassa syömistä. Mulla oli myöskin kehittävän tekemisen puute, kun ei noi kemian puskuriliuoslaskut oikein napannu. Siispä päätin leipoa omppupiirakkaa :) Tästä tuli vähän kuivaa, kun mulla ei ollut ohjetta tai siis oisin voinu kattoa kämppiksen keittokirjasta mutta ne oli liian hurjia ne kaikki ohjeet -> soitin äitille, joka ulkomuistista lateli mulle jotain ohjeentynkää. En nyt laita sitä tähän, koska netistä varmasti löytyy tosi kovasti parempiakin ohjeistuksia :D Ihan syötävää tästä kuitenkin tuli, niin hyvää että uskalsin kämppiksillekin tarjota ja hain vielä itsekin toisen kimpaleen.
Asettelin mun omput tollein hienosti. Päälle heitin vielä vähän kanelia, kun mulla sattui olemaan sitä siltä varalta että leipoisin korvapuusteja (nii no mulla ei kyllä ole kaulinta joten korvapuustit ja piparit saa vielä odottaa... :D )
Vaan on omppupiirakka ihan kiva iltapala kaakaon kanssa :) Oon juonut kaakaota tänään tositositosi monta mukillista. Musta vaan tuntuu, että mua yskittää koko ajan muuten jos mä en juo kaakaota tai mitään muuta, kaakao vaan on parasta :D Varsinkin jos sinne heittää Mariannekarkin, tai Fazerin sinistä suklaata sekaan, omnomnomnomnom. Nyt vois mennä silpasemaan vielä pikku siivun piirakasta, ja sitten nukkumaan. Jos vaikka en yöllä yskisi tai joutuisi niistämään aivoja pihalle, niin voisin vaikka olla melkein virkee huomenna!

PS huomaattekste kui pitkä tää mun "ei mulla oo mitään blogattavaa" -tauko oli :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, ne piristää aina :)
Sanavahvistus käytössä, kun en jaksanut roskaposteja...