sunnuntai 9. syyskuuta 2012

Päivät järjestykseen

Saatiin ISYY:ltä kalenterit. En kuitenkaan tykännyt niistä karpeista, jotka siinä kannessa uiskentelivat, joten kehitin siihen uutta kivaa. (Taas kerran huomaan, että unohdin ottaa ennenkuvat :D ) Viikonloppuna kävin kotona, ja siellä tuhosin muutaman lehden. Leikkelin niistä kivoja, pääosin vihreänsävyisiä, kuvia ja liimasin ne kanteen. Päälle heitin kontaktimuovia. Samalla tekniikalla olen aiemmin koristellut paljon vihkoja. Vinkiksi vielä, Marimekon mainoslehdet isoilla kangaskuosikuvillaan ovat mitä loistavinta matskua siihen! ;)
Koska kansiin ei tarvinnut hirveästi päällystettä, pystyin valkkaamaan sinne kuvia asioista, jotka ovat mulle tärkeitä, kuten koris, neulominen ja ruoka :D Vaikka en ole kontaktoinut mitään pitkään aikaan, en onnistunut saamaan yhtään ilmakuplaa, hyvä minä! :D
Kalenterissa on perus kalenterisivujen lisäksi tuhti infopaketti. Mietin, että irroittaisin sieltä turhat sivut. Jotkut kohdat ovat kuitenkin hyvä raahata mukana, kuten Kuopion kartta :D Yksi ainakin alkuvaiheen hyödyllisimmistä sivuista on eri ainejärjestöjen haalareiden värit järjestelmällisesti esitettynä! :D Haluisin saada jo mun haalarit, olis jo haalarimerkkejäkin kerättynä ihan monta!
Päivän naurut sain, kun siskoni tuli kotiin kaverin luota. He olivat vähän askarrelleet. SWAG liittyy kait jotenkin Justin Bieberiin... :D Kuulema lätsä ei ole vielä riittävän blingbling, vaan siihen pitäisi laittaa lisää helmiä! Huomatkaa, että suurin osa helmistä on siis oikeasti ommeltu kiinni! Oon ylpeä mun siskosta, kyllä mä siitä vielä joskus koulutan kunnon näpertäjän! ;)
Mulla oli tarkoitus neuloa perjantaina kotimatkalla villasukkia, joista tuleekin lapaset. Harmi vaan, että hiukan hankalampaa kirjoneuletta on vähän ikävä neuloa ilman kaaviota. Sen matkan nukuinkin melkein kokonaan. Tänään tarvitsin kuitenkin junamatkalle jotain tekemistä, ja nyt mulla on tavotteena virkata hillittömän iso huivi! Se on vielä sen verran yksinkertaista tekemistä, että voisin vaikka ottaa sen mukaan luennoille jossain vaiheessa. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, ne piristää aina :)
Sanavahvistus käytössä, kun en jaksanut roskaposteja...