torstai 9. toukokuuta 2013

Älä hätäile

Kuopion Jim&Jill on vissiin lopettamassa, tai ainaski siellä oli loppuunmyynnit. Kävin siellä ja löysin kaikkee kivaa, kuten ihan perus valkoisen topin. Mulla ei meinaan ollu yhtään normaalia valkoista toppia, vaikka kämppis onkin sitä mieltä et kaikilla pitäis olla semmonen :D Eikä mulla nytkään ole siis sitä valkoista toppia, kun kotona tuijotin sitä ja totesin että haluun siihen sittenkin jotain jännää.
En ole narkkari tms, vaikka mun vasemmassa kädessä joka on taiteellisesti rajattu pois onkin tommonen kiva mustelma, kävin vaan luovuttamassa verta! Tai siis yritin, vaan ei tälläkään kertaa onnistunut... Joskus vielä! Hetken mietin, mitä haluisin mun paidallani viestittää. Sitten tuli mieleen Linnunradan käsikirja liftareille -kirjan kanteen painettu teksti Älä hätäile. Aattelin että se sopis oikein loistavasti mun toppiin.
Toteutin printin samalla idealla kuin aiemminkin, eli maalarinteipillä ja kontaktimuovilla tein kirjaimet, joiden ympärille tuputin ensin mustaa maalia ja sitten ruiskin vihreää maalia päälle. Vihreä on tommosta hienoa kiiltävää, se ei ihan näissä kuvissa näy niin hyvin mutta livenä se on aika cool! Mun sormesta tuli ihan aliensormi, kun ruiskin sitä maalia silleen, että dippasin tiskiharjan (kun ei ollut sopivia hammasharjoja!) osan maaliin ja sitten vetelin etusormella silleen että roiskui.
Noita maaliroiskeita pistin myös selkäpuolelle, ja sormella länttäsin lopuksi "Only Basic" leiman alle oman sormenjälkeni, kun toi ei tasan oo mikään perustoppi enää! Tää on semmonen, jonka pistän päälle sitten syksyllä kun fuksit tulevat ja on ihan kujalla ihan kaikesta, ja mä oon se tuutori joka sanoo että elkää hättäilkö ;)
Loppuun vielä yksi opiskelujuttu, tää on niin ihana! Nimittäin mun uus vauva. Farmakologian ja toksikologian kirja. Niin painava ettei mun keittiövaaka voi punnita sitä.
Ja tosta mun nutturan kukkajutusta viel sen verran kans, että se on ostettu tyyliin H&M:ltä. En vaan tykännyt siitä klipsisysteemistä, joten revin sen irti ja laitoin tilalle normaalin semmosen hiuspinnin :D Paljon kätevämpi noin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, ne piristää aina :)
Sanavahvistus käytössä, kun en jaksanut roskaposteja...