keskiviikko 14. elokuuta 2013

Back to school!

Kuten otsikosta voi päätellä, opiskelut jatkuvat taas. Maanantaina tultiin hämmentämään yliopistoon. Mä siirryin nykyaikaan, en enää kuluta päiviäni opparissa tulostimen kanssa taistellen vaan kuljetan tablettia mukana luennoilla. On meinaa kätevää, kun kaikki luentoprujut on pienessä paketissa! :D
Tietenkin tabu pitää suojata jollakin. Hirmuisen tuotekehittelyn seurauksena sain tämmöisen kotelon aikaiseksi. Kaikki lähti tuosta ruskeasta pörrölangasta, jonka sormenjälkiä syövät ominaisuudet ovat melko hyvät. Neuloin siis siitä vuorin, jotta aina laittaessani tabletin koteloon se puhdistuisi. Ihan kelvollisesti on toiminut tähän mennessä! Yksityiskohdat, kuinka tän toteutin, kirjottelin Ravelryyn ylös.
Päälle virkkasin erivärisistä Isoveli-langoista. Raidat tein ihan randomilla. Käytin ekaks tätä randomraitageneraattoria, mutta vahingossa päivitin sivua tai jotain, jolloin mun hieno raitasuunnitelma katosi :D Sit jatkoin omasta päästä. Vihreä loppui kokonaan, pinkkiä ja oranssia jäi vielä vähän jäljelle.
Kaikista ovelinta mun tablettisuojassa on se välikerros. Mietin, että mitäs sitten, jos sataakin vettä kun poljen yliopistolle, tai kaverin aamukahvit läikkyy. Ratkaisin mun pulman ompelemalla (käsin, koska olin kotikotona ja en jaksanu opetella käyttämään äitin ompelukonetta) väliin vahakankaasta pussin. Eihän se mikään täysin vedenpitävä tietenkään ole, varsinkin kun kangas oli sillon joskus se meidän askarteluliina, mutta satunnaiset roiskeet luulis pitävän poissa mun härvelistä!
Toinen, joka kulkee päivittäin mukana yliopistolla: kalenteri. Vaikka tän vuoden kansikuva olikin oikeesti ihan tyylikäs, halusin peittää sen, koska kaikilla muilla on samanlainen. Ja lisäksi jo joskus talvella aattelin että Marimekon Tilkkutäkkikuosista tulee superhieno kalenteri. Oikeesti, Marimekon mainokset on loistavaa askartelumateriaalia! :D Kuvan laatu on aika kämy, koska otin sen vaan pikapikaa tabletilla..
Mun pitäis ehkä vielä tehä jotai opiskelujuttuja. Mut ei vaan pysty! Nää pari päivää on ollu aika rankkoja, vaik on vaan pitäny opiskella. Ja tuli sitä eilen pyöräiltyy treeneihin se 11km ni myös jalat on ihan kuollu... :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, ne piristää aina :)
Sanavahvistus käytössä, kun en jaksanut roskaposteja...