perjantai 11. lokakuuta 2013

Pääasioita

Siivoilin tässä yks päivä mun huonetta. Mua vastaan tuli siskon vanha kind of CRAZY T-paita, jonka olin ottanut mukaani ihan vaan koska sitä sais tosi tyylikkään (?) pipon. Saumuri vaan esille ja pipo on valmis :D Aattelin tehdä ensin tuubin, jonka päät sitten ompelen pipomaisesti umpeen.
Okei, ei se ihan niin yksinkertaista ollut. Aattelin, että ompelen nätisti kapeammaksi suoraan sivuasaumoja myöten. No se oli tietty ihan liian leveä :D Joten sitten keskellä takana on vielä kolmas sauma. Mitä tästä opimme: kun teet vanhasta paidasta pipon, leikkaa se ensin kahdeksi erilliseksi kappaleeksi, joista tulee sopivankokoinen tuubi, jonka voi ommella pipomuotoon. Helpompaa. Mutta mulla nyt on tapana tehdä asioita vaikeemman kautta ;)
Olin yks päivä ulkona, kiipesin Puijon portaat ylös. Ihan vaan koska oli nätti sää.
Haluisin joku kaunis päivä mennä ihan torniin ylös, en ole siellä käynyt ihan vasta. Viimeksi tyyliin sinä kesänä, kun olin menossa ekalle :D Vaikka kyllä sieltä pelkän mäenkin päältä näkyy melko pitkälle.
Tätä luomusta en aluks aatellut tänne pistää. Oli toisen ainejärjestön kastajaisten jatkot, joissa oltiin mukana. Siellä oli teemana (ve)nice, ja pääsylippua vastaan saatiin naamiot. Ne sai tuunata mieleisekseen. Mä ja Linnea oltii ihan fiiliksissä niitten paljettien ja muiden härpäkkeiden keskellä, oltas siihen voitu jäädä :D Siellä oli kisa, että mikä on hienoin naamio. No kävi niin hassusti et mun väkerrys voitti, täh :D sain sitten skumppaa, keilauslahjakortin, ja mikä tärkeintä, ihan törkeen mageen haalarimerkin :D ompelin sen ja 8 muuta eilen, niitä taas jostain oli kertynyt.. :D
Yks päivä kävin Prismassa. Tietty piti käydä kurkkimassa poistohylly. Siellä mua odotti vasemmanpuoleisin Iittalan Vitriini. Oon jo jonkun aikaa miettinyt, että kolmas olis kiva. Myös toinen sininen on muuten Prisman poistohyllystä ;)
Ja koska kaikki muut hehkuttaa syyslomasta, ainakin facebookissa, niin todettakoon vielä se, että me ei sellaista tunneta... Eilen ja tänään oli onneksi ihan kevyitä päiviä, eilen pelattiin purkkista fuksien kanssa yliopistolla ja tänään kaverin kanssa oli sulkapallovuoro. Nyt on paikat vähän jumissa :D Puikot ovat heiluneet kovasti luennoilla viime aikoina, mutta niillä hyshysneuleilla ei ole asiaa blogiin ennen joulua ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, ne piristää aina :)
Sanavahvistus käytössä, kun en jaksanut roskaposteja...