maanantai 21. syyskuuta 2015

Yksisarvisen oksennus

Hups. Mulla ei todellakaan ollut mitään tarkoitusta ostaa sateenkaarenväristä paksua villalankaa. Satuin kuitenkin menemään Kuopion Taito shopiin ja siellä oli tämmöstä kivaa tarjouksessa (siellä oli myös paljon muitakin lanka-aleja, en tiedä onko enää, viikko sitten siellä kävin! Lisäksi mukaan tarttui sukkalankaa...) Oon neulonut ohuilla puikoilla villatakkia, joka ei tunnu valmistuvan ikinäkoskaan. Siksi olikin tosi rentouttavaa ottaa kerä paksua lankaa mukaan, yks pitkä päivä luentoja ym ja tää oli jo valmis!
Tosin tämän kanssa ei olisi ollut mikään kiire. Kyseessä on Katia Art Wool -niminen lanka, joka on tosi paksua ja täyttä villaa. En ehkä ihan heti vaan tarkene käyttää tämmöstä pipoa, on meinaan aika lämmin :D Varsinkin kun tarkoituksena olisi käyttää tätä reuna taitettuna.
Mulla oli jotenkin tosi suuria vaikeuksia saada piposta sopivaa. Ensin oli tulossa auttamatta liian pieni, seuraavaan yritykseen olisi mahtunut ehkä kaksi mun päätä... Lopulta taisin iskeä 80 silmukkaa niin sain sopivan. Puikkoina mulla oli ehkä seiskat tai jotkut. Paksut kuitenkin. Malli on ihan omasta päästä, 3 oikein ja 2 nurin kunnes lanka uhkaa loppua, sit jotain vähän kavennuksia ja päälaelle tupsu.
Kuvista sitä ei erota, eikä kyllä oikein livenäkään, että tupsussa on glitteriä. Mulla oli keränloppu Novitan Hile-lankaa, ja ajattelin että tähän se sopii oikein mahtavasti. Pipo suorastaan vaati tupsua, ja joku muu värillinen lanka taas olisi ollut ehkä vähän hassu yhdistelmä.
Tämän päivän Fok_It sopii teemaan muuten mainiosti:
Hurraa, nyt vois ruveta kaivelemaan opiskelumotivaatiota jostain. Tai oikeestaan ei, reenaamaan vois mennä mieluummin :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, ne piristää aina :)
Sanavahvistus käytössä, kun en jaksanut roskaposteja...